پلیس آمریکا گزارش‌ها درخصوص تیراندازی در ساختمان سنا را رد کرد-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

پلیس آمریکا گزارش‌ها درخصوص تیراندازی در ساختمان سنا را رد کرد

پایگاه‌های خبری آمریکایی اعلام کردند که در پی انتشار گزارش‌هایی درخصوص تیراندازی در ساختمان سنای آمریکا، دستور تخلیه این ساختمان داده شد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 03
کد خبر: ۱۹۷۶۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های آمریکایی در ادامه به نقل از پلیس پایتخت گزارش دادند که هیچ فرد مسلحی در داخل ساختمان سنا پیدا نشد و هیچ تیری شلیک نشده است.

پلیس پایتخت همچنین اعلام کرد که هشدار امنیتی به دلیل تماس دروغین در رابطه با حضور یک شخص مسلح در ساختمان سنا صادر شده بود.

پیشتر پلیس آمریکا در پی انتشار گزارش درخصوص تیراندازی در ساختمان سنای آمریکا اعلام کرد که احتمال وقوع تهدیدی امنیتی در این ساختمان وجود دارد.

پلیس واشنگتن همچنین از تمام کسانی که در این ساختمان هستند خواست تا در گوشه‌ای پناه بگیرند.

پایگاه‌های خبری آمریکایی گزارش دادند که سنای آمریکا در تعطیلات موقت تابستانی بوده و اکثریت قانون‌گذاران در دفاتر خود حضور ندارند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار